Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAndreassen, Øyvind Soltun
dc.contributor.authorVognild, Benjamin Jeganathan
dc.date.accessioned2021-09-28T17:47:31Z
dc.date.available2021-09-28T17:47:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifierno.ntnu:inspera:68775079:37466582
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2784909
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractI denne oppgaven har jeg forsøkt å belyse fagfornyelsen i KRLE-faget ved å se på den gamle og nye læreplanen, ved å se på hypotesen om saldering i KRLE-faget og hypotesen om læreplan RLE01-03 vil stille større krav til lærer i faget. For å finne ut om hypotesene stemmer eller ei, har jeg gjennomført en deduktiv analyse av læreplanene RLE01-02 og RLE01-03, samt analysert og sendt ut et brev til Trondheims skolene om KRLE-læreres fagkompetanse. Videre har oppgaven prøvd å belyse om disse hypotesene stemmer, ved å drøfte funn fra analysen og knytte dem opp mot relevant teori.
dc.description.abstract
dc.language
dc.publisherNTNU
dc.titleHvordan den nye læreplanen i KRLE-faget vil påvirke lærerne som underviser i faget
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel