Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorEide, Kristin Melum
dc.contributor.authorØrke, Knut
dc.date.accessioned2021-09-24T18:37:58Z
dc.date.available2021-09-24T18:37:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.ntnu:inspera:77752186:20647430
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2782060
dc.description.abstractFormålet med denne studien er å undersøke om eksplisitt opplæring i genustilordning, med hovedfokus på innlæring av nøytrum, har en påvisbar effekt for andrespråksinnlærere av norsk.
dc.description.abstractThe purpose of this study is to examine whether explicit instruction in gender assignment, with the main focus being on learning neuter, has a provable effect for second language learners of norwegian.
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleÅ finne meningen ut av intetkjønn - en studie av eksplisitt undervisning i genustilordning
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel