dc.contributor.advisor | Eide, Kristin Melum | |
dc.contributor.author | Ørke, Knut | |
dc.date.accessioned | 2021-09-24T18:37:58Z | |
dc.date.available | 2021-09-24T18:37:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | no.ntnu:inspera:77752186:20647430 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2782060 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne studien er å undersøke om eksplisitt opplæring i genustilordning, med
hovedfokus på innlæring av nøytrum, har en påvisbar effekt for andrespråksinnlærere av
norsk. | |
dc.description.abstract | The purpose of this study is to examine whether explicit instruction in gender assignment, with the main focus being on learning neuter, has a provable effect for second language learners of norwegian. | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Å finne meningen ut av intetkjønn - en studie av eksplisitt undervisning i genustilordning | |
dc.type | Master thesis | |