Lærerevalueringer og autoritet i matematikklasserommet - En kvalitativ studie av tre lærere i IRE-baserte helklassesamtaler
dc.contributor.advisor | Arnesen, Kristin Krogh | |
dc.contributor.author | Spigset, Kjersti Pleym | |
dc.date.accessioned | 2020-12-15T07:43:50Z | |
dc.date.available | 2020-12-15T07:43:50Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2719368 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NTNU | en_US |
dc.title | Lærerevalueringer og autoritet i matematikklasserommet - En kvalitativ studie av tre lærere i IRE-baserte helklassesamtaler | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Institutt for lærerutdanning [3968]