dc.contributor.advisor | Aarsand, Liselott Assarsson | nb_NO |
dc.contributor.author | Lyhus, Nils Anton | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:44:59Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:44:59Z | |
dc.date.created | 2011-11-11 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 455897 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/271647 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskap | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.subject | kompetanse | no_NO |
dc.subject | kvalitet | no_NO |
dc.subject | diskurs | no_NO |
dc.subject | barnehage | no_NO |
dc.subject | personale | no_NO |
dc.subject | livslang læring | no_NO |
dc.title | Kvalitet, kompetanse og livslang læring: En diskursiv analyse av politiske retningslinjer for barnehagens personalgrupper | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 59 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskap | nb_NO |