dc.contributor.author | Overå, Kai Morten Lilleås | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:40:44Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:40:44Z | |
dc.date.created | 2011-01-25 | nb_NO |
dc.date.issued | 2010 | nb_NO |
dc.identifier | 391576 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/270221 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Program for lærerutdanning | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | Elevenes læringsutbytte av et skolebesøk på Newton energirom: - Fokus på energibegrepet | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Program for lærerutdanning | nb_NO |