Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFrisch, Nina Scottnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:40:42Z
dc.date.available2014-12-19T14:40:42Z
dc.date.created2010-05-05nb_NO
dc.date.issued2010nb_NO
dc.identifier318036nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-2119-1 (printed ver.)nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-2120-7 (electronic ver.)nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/270213
dc.languageengnb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Program for lærerutdanningnb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2010:79nb_NO
dc.titleTo see the visually controlled: Seeing-drawing in formal and informal contexts: A qualitative comparative case study of teaching and learning drawing processes from Vega in Northern Norwaynb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Program for lærerutdanningnb_NO
dc.description.degreePhD i pedagogikknb_NO
dc.description.degreePhD in Educationen_GB


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel