Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSteinsholt, Kjetilnb_NO
dc.contributor.authorFjørtoft, Birgittenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:45Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:45Z
dc.date.created2014-05-20nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier718266nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269936
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.subjectlæringno_NO
dc.subjectannerledeshetno_NO
dc.subjectdekonstruksjonno_NO
dc.titleLæring i barnehagen - En gjen-tenkning av læringsbegrepet gjennom en dialog med Jacques Derrida: Om dekonstruksjon, annerledeshet, etikk, ansvar, fornuft og transformasjonnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber78nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel