dc.contributor.advisor | Johansen, Kristel Bye | nb_NO |
dc.contributor.author | Moe, Kristin Vuttudal | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:13Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:13Z | |
dc.date.created | 2012-12-07 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 574954 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269711 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Elever med utagerende og innagerende atferdstrekk, og deres plass i dagens skole: En kvantitativ studie av hvordan lærere anser elever med innagerende og utagerende atferd, sett i forhold til hvilke tiltak de ønsker å sette inn i skolesammenheng, og hvilken påvirkning disse elevene har på deres praksis | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |