dc.contributor.advisor | Skaalvik, Sidsel | nb_NO |
dc.contributor.author | Liamo, Iselin | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:10Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:10Z | |
dc.date.created | 2012-11-13 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 567548 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269687 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | Tilrettelegging av undervisning i åpne og lukkede skoleareal og dens påvirkning på selvoppfatning, motivasjon og læringsutbytte hos elever med AD/HD: En kvalitativ studie av hvordan lærere legger til rette for undervisning av elever med AD/HD i åpne og lukkede skoleareal, og hvilke konsekvenser denne har for elevenes selvoppfatning, motivasjon og læringsutbytte | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |