Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSkaalvik, Sidselnb_NO
dc.contributor.authorLiamo, Iselinnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:10Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:10Z
dc.date.created2012-11-13nb_NO
dc.date.issued2012nb_NO
dc.identifier567548nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269687
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.subjectSocial and Behavioural Science, Lawen_GB
dc.titleTilrettelegging av undervisning i åpne og lukkede skoleareal og dens påvirkning på selvoppfatning, motivasjon og læringsutbytte hos elever med AD/HD: En kvalitativ studie av hvordan lærere legger til rette for undervisning av elever med AD/HD i åpne og lukkede skoleareal, og hvilke konsekvenser denne har for elevenes selvoppfatning, motivasjon og læringsutbyttenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel