dc.contributor.advisor | Groven, Berit | nb_NO |
dc.contributor.advisor | Johansen, Kjetil | nb_NO |
dc.contributor.author | Erstad, Magnhild | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:57Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:57Z | |
dc.date.created | 2012-07-05 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 539734 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269591 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | Nonverbale lærevansker: En kvalitativ studie av rådgiveres perspektiver på sentrale utfordringer i opplæringen for elever med nonverbale lærevansker | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |