dc.contributor.advisor | Moen, Torill | nb_NO |
dc.contributor.author | Riseth, Stine | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:57Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:57Z | |
dc.date.created | 2012-07-03 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 539224 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269585 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | Hva vektlegger lærere i en spesialskole i sitt arbeid med barn og ungdom med depresjoner?: En kvalitativ intervjustudie | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |