• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dynamikken er at vi skal få en forståelse av hva elevene tenker. Det er ikke svaret som er det viktige, men hvordan de kom fram til svaret.: En kvalitativ kasusstudie av en lærers samspill med elever som har særskilte behov under dynamisk kartleggig i matematikk

Tronstad, Maren
Master thesis
Åpne
538883_FULLTEXT01.pdf (Låst)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/269579
Utgivelsesdato
2012
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring [1879]
Utgiver
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit