dc.contributor.advisor | Skaalvik, Sidsel | nb_NO |
dc.contributor.author | Seim, Kristin | nb_NO |
dc.contributor.author | Osland, Lindis Gaustad | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:31Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:31Z | |
dc.date.created | 2011-09-19 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 441855 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269405 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | ”Drep meg konge, men ikke med grøt!”: En kvalitativ intervjustudie om skolens tilrettelegging for elever med lese- og skrivevansker | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 97 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |