dc.contributor.author | Sætveit, Sara Abildgaard | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:20Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:20Z | |
dc.date.created | 2011-03-15 | nb_NO |
dc.date.issued | 2010 | nb_NO |
dc.identifier | 404016 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269319 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | "Hvis de aldri vil være med, er det jo noe galt med det vi gjør." - En kvalitativ studie om hvordan førskolelærere opplever og handler i møte med innagerende barn. | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |