dc.contributor.author | Tislevoll, Snefrid | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:09Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:09Z | |
dc.date.created | 2010-10-22 | nb_NO |
dc.date.issued | 2010 | nb_NO |
dc.identifier | 358610 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-2305-8 (trykt utg.) | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-2306-5 (elektr. utg.) | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269241 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2010:167 | nb_NO |
dc.title | Praksisskolerektor som lærerutdanner: En studie av mellomrom:Triadiske samtaler som utgangspunkt for reflekterende empirisk forskning | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.description.degree | PhD i pedagogikk | nb_NO |
dc.description.degree | PhD in Education | en_GB |