Show simple item record

dc.contributor.authorTislevoll, Snefridnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:38:09Z
dc.date.available2014-12-19T14:38:09Z
dc.date.created2010-10-22nb_NO
dc.date.issued2010nb_NO
dc.identifier358610nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-2305-8 (trykt utg.)nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-2306-5 (elektr. utg.)nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269241
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitetnb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2010:167nb_NO
dc.titlePraksisskolerektor som lærerutdanner: En studie av mellomrom:Triadiske samtaler som utgangspunkt for reflekterende empirisk forskningnb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.description.degreePhD i pedagogikknb_NO
dc.description.degreePhD in Educationen_GB


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record