dc.contributor.author | Åkre, Linda Renate | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:00Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:00Z | |
dc.date.created | 2010-01-25 | nb_NO |
dc.date.issued | 2009 | nb_NO |
dc.identifier | 289494 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269187 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | En kvalitativ studie av hvordan lærere tilrettelegger undervisningen i samfunnsfag for å øke leseforståelsen hos elever med lese- og skrivevansker | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |