Show simple item record

dc.contributor.authorÅkre, Linda Renatenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:38:00Z
dc.date.available2014-12-19T14:38:00Z
dc.date.created2010-01-25nb_NO
dc.date.issued2009nb_NO
dc.identifier289494nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269187
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.titleEn kvalitativ studie av hvordan lærere tilrettelegger undervisningen i samfunnsfag for å øke leseforståelsen hos elever med lese- og skrivevanskernb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record