dc.contributor.author | Rønning, Wenche M | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:37:55Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:37:55Z | |
dc.date.created | 2009-04-06 | nb_NO |
dc.date.issued | 2009 | nb_NO |
dc.identifier | 210873 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-1451-3 (trykt utg.) | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-1452-0 (elektr. utg.) | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269158 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2009:40 | nb_NO |
dc.title | Akademia som læringsarena– utfordringer og mestring: En studie av voksne, fleksible studenters bruk av læringsstrategier og tilnærminger til læring i høyere utdanning | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.description.degree | PhD i pedagogikk | nb_NO |
dc.description.degree | PhD in Education | en_GB |