Show simple item record

dc.contributor.authorRønning, Wenche Mnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:37:55Z
dc.date.available2014-12-19T14:37:55Z
dc.date.created2009-04-06nb_NO
dc.date.issued2009nb_NO
dc.identifier210873nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-1451-3 (trykt utg.)nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-1452-0 (elektr. utg.)nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269158
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2009:40nb_NO
dc.titleAkademia som læringsarena– utfordringer og mestring: En studie av voksne, fleksible studenters bruk av læringsstrategier og tilnærminger til læring i høyere utdanningnb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.description.degreePhD i pedagogikknb_NO
dc.description.degreePhD in Educationen_GB


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record