Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAhlström, Karl-Georgnb_NO
dc.contributor.advisorHohr, Hansjörgnb_NO
dc.contributor.authorEikseth, Astrid Grudenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:37:53Z
dc.date.available2014-12-19T14:37:53Z
dc.date.created2008-03-03nb_NO
dc.date.issued2008nb_NO
dc.identifier123652nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-7538-5nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269148
dc.languagenobnb_NO
dc.publisherFakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelsenb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181nb_NO
dc.subjectSOCIAL SCIENCES: Social sciences: Educationen_GB
dc.titleEtiske perspektiver på læreres og førskolelæreres pedagogiske erfaringer: En etnografis studie i lys av John Deweys flosofinb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.source.pagenumber275nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.description.degreedr.polit.nb_NO
dc.description.degreedr.polit.en_GB


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel