dc.contributor.advisor | Ahlström, Karl-Georg | nb_NO |
dc.contributor.advisor | Hohr, Hansjörg | nb_NO |
dc.contributor.author | Eikseth, Astrid Grude | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:37:53Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:37:53Z | |
dc.date.created | 2008-03-03 | nb_NO |
dc.date.issued | 2008 | nb_NO |
dc.identifier | 123652 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-7538-5 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269148 | |
dc.language | nob | nb_NO |
dc.publisher | Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181 | nb_NO |
dc.subject | SOCIAL SCIENCES: Social sciences: Education | en_GB |
dc.title | Etiske perspektiver på læreres og førskolelæreres pedagogiske erfaringer: En etnografis studie i lys av John Deweys flosofi | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 275 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.description.degree | dr.polit. | nb_NO |
dc.description.degree | dr.polit. | en_GB |