Toggle navigation
norsk
English
English
norsk
English
Login
Toggle navigation
View Item
Home
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for pedagogikk og livslang læring
View Item
Home
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for pedagogikk og livslang læring
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Etiske perspektiver på læreres og førskolelæreres pedagogiske erfaringer: En etnografis studie i lys av John Deweys flosofi
Eikseth, Astrid Grude
Doctoral thesis
View/
Open
123652_FULLTEXT01.pdf (1.871Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/269148
Date
2008
Metadata
Show full item record
Collections
Institutt for pedagogikk og livslang læring
[2602]
Publisher
Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse
Series
Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181
Search Archive
This Collection
Browse
Archive
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Document Types
Journals
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Document Types
Journals
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics