• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Etiske perspektiver på læreres og førskolelæreres pedagogiske erfaringer: En etnografis studie i lys av John Deweys flosofi

Eikseth, Astrid Grude
Doctoral thesis
Thumbnail
Åpne
123652_FULLTEXT01.pdf (1.871Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/269148
Utgivelsesdato
2008
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring [1866]
Utgiver
Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse
Serie
Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit