Analyse av hvordan elevprestasjon blir påvirket av klassestørrelse.
dc.contributor.advisor | Bjarne Strøm | |
dc.contributor.author | Serges Shabani | |
dc.date.accessioned | 2020-08-16T16:05:04Z | |
dc.date.available | 2020-08-16T16:05:04Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2672534 | |
dc.description.abstract | Sunn fornuft forteller oss at en bør se og høre på fakta selv om det er noe e ikke hadde forvente. Analysen viser at en reduksjon i store klassestørrelse er mer effektive i å øke elevprestasjon enn reduksjon i små klasse. Dette empiriske analyse gi oss tvetydig resultat. Selv så gir den oss noe å tenke over. | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Analyse av hvordan elevprestasjon blir påvirket av klassestørrelse. | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Filer | Størrelse | Format | Vis |
---|