Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHareide, Einar
dc.contributor.authorDjupvik, Andreas Grimsbø
dc.date.accessioned2019-10-08T14:01:27Z
dc.date.available2019-10-08T14:01:27Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2620993
dc.description.abstractDenne masteroppgåva er eit prosjekt i samarbeid med forskingsorganisasjonen Sintef Manufacturing. Bakgrunnen for oppgåva er at Sintef Manufacturing saman med bilindustrien på Raufoss ser på moglegheita for å produsere ein konseptbil med basis i den elektriske plattformen til bedrifta Benteler. Målet er å demonstrere kva som er mogleg å få til med leiande norsk teknologi og design. Masteroppgåva omfattar interiør- og eksteriørdesign av ein konseptbil tenkt for å brukast på Benteler sin framtidige plattform for elektriske bilar. Viktige fokusområde i prosjektet har vært å simplifisere og forbetre opplevinga ein får av å køyre ein bil. Dette er tenkt oppnådd ved å redusere og gøyme synleg teknologi, i kombinasjon med eit skandinavisk designuttrykk der enkelheit, naturlege material og stilreinhet er viktige stikkord. Utførelsen av sjølve prosjektet starta med ein innsiktsfase der det blei lagt eit teoretisk grunnlag for vidare arbeid. Etter analyse og bearbeiding av informasjonen blei det danna eit framtidsbilete for mobilitet. Å definere brukaren, nye moglegheiter for design, interaksjon, funksjon og brukarbehov har vert viktig forarbeid før konseptutviklinga starta. Skissering og leiremodellering har vert to av hovudteknikkane brukt for å designe eksteriøret. Vidare har ein nytta 3D-skanning som verktøy for å få ein digital modell av eksteriøret, og med basis i denne modellen har interiøret på bilen blitt designa gjennom skissering og 3D-modellering. Resultat frå dette prosjektet er to fysiske modellar i 1:8 skala som representerar henholdsvis interiøret og eksteriøret på bilen.
dc.description.abstractThis master thesis is a project in collaboration with the research organization Sintef Manufacturing. The background for the project is that Sintef Manufacturing, together with the automotive industry at Raufoss, looks at the possibility for producing a concept car based on the electric platform for the car- part manufacturer Benteler. The goal is to demonstrate what is possible to archieve with leading Norwegian technology and design. The Master's thesis includes interior and exterior design of a concept car intended to be used on Benteler's future platform for electric cars. An important focus area in the project has been to simplify and improve the experience one gets from driving a car. This is thought to have been achieved by reducing and hiding visible technology, in combination with a Scandinavian design expression in which individuality, natural material and style purity are important keywords. The execution of the project itself starts with an insight phase where a theoretical basis for further work was laid. After analyzing and processing of the information, it was formed a future picture of mobility. Defining the user, new possibilities for design, interaction, function and user needs have been important preparatory work before concept development initiated. Sketching and clay modeling has been two of the main techniques used to design the exterior. Furthermore, a 3D-scanner has been utilized as a tool for getting a digital model of the exterior, and with basis on this model, the interior of the car has been designed through sketching and 3D- modeling. Results from this project are two physical models in the 1: 8 scale that represent the interior and exterior of the car respectively.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleEin redefinisjon av den moderne bilen: Eit skandinavisk køyretøykonsept
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel