dc.contributor.advisor | Hareide, Einar | |
dc.contributor.author | Djupvik, Andreas Grimsbø | |
dc.date.accessioned | 2019-10-08T14:01:27Z | |
dc.date.available | 2019-10-08T14:01:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2620993 | |
dc.description.abstract | Denne masteroppgåva er eit prosjekt i samarbeid med
forskingsorganisasjonen Sintef Manufacturing. Bakgrunnen for
oppgåva er at Sintef Manufacturing saman med bilindustrien på
Raufoss ser på moglegheita for å produsere ein konseptbil med basis i
den elektriske plattformen til bedrifta Benteler. Målet er å demonstrere
kva som er mogleg å få til med leiande norsk teknologi og design.
Masteroppgåva omfattar interiør- og eksteriørdesign av ein konseptbil
tenkt for å brukast på Benteler sin framtidige plattform for elektriske
bilar. Viktige fokusområde i prosjektet har vært å simplifisere og
forbetre opplevinga ein får av å køyre ein bil. Dette er tenkt oppnådd
ved å redusere og gøyme synleg teknologi, i kombinasjon med eit
skandinavisk designuttrykk der enkelheit, naturlege material og
stilreinhet er viktige stikkord.
Utførelsen av sjølve prosjektet starta med ein innsiktsfase der det
blei lagt eit teoretisk grunnlag for vidare arbeid. Etter analyse og
bearbeiding av informasjonen blei det danna eit framtidsbilete
for mobilitet. Å definere brukaren, nye moglegheiter for design,
interaksjon, funksjon og brukarbehov har vert viktig forarbeid før
konseptutviklinga starta. Skissering og leiremodellering har vert to av
hovudteknikkane brukt for å designe eksteriøret. Vidare har ein nytta
3D-skanning som verktøy for å få ein digital modell av eksteriøret,
og med basis i denne modellen har interiøret på bilen blitt designa
gjennom skissering og 3D-modellering. Resultat frå dette prosjektet er
to fysiske modellar i 1:8 skala som representerar henholdsvis interiøret
og eksteriøret på bilen. | |
dc.description.abstract | This master thesis is a project in collaboration with the research
organization Sintef Manufacturing. The background for the project
is that Sintef Manufacturing, together with the automotive industry
at Raufoss, looks at the possibility for producing a concept car based
on the electric platform for the car- part manufacturer Benteler.
The goal is to demonstrate what is possible to archieve with leading
Norwegian technology and design. The Master's thesis includes interior
and exterior design of a concept car intended to be used on Benteler's
future platform for electric cars. An important focus area in the
project has been to simplify and improve the experience one gets from
driving a car. This is thought to have been achieved by reducing and
hiding visible technology, in combination with a Scandinavian design
expression in which individuality, natural material and style purity are
important keywords.
The execution of the project itself starts with an insight phase where
a theoretical basis for further work was laid. After analyzing and
processing of the information, it was formed a future picture of
mobility. Defining the user, new possibilities for design, interaction,
function and user needs have been important preparatory work before
concept development initiated. Sketching and clay modeling has been
two of the main techniques used to design the exterior. Furthermore, a
3D-scanner has been utilized as a tool for getting a digital model of the
exterior, and with basis on this model, the interior of the car has been
designed through sketching and 3D- modeling. Results from this project
are two physical models in the 1: 8 scale that represent the interior and
exterior of the car respectively. | |
dc.language | nno | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Ein redefinisjon av den moderne bilen: Eit skandinavisk køyretøykonsept | |
dc.type | Master thesis | |