Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorNowostawski, Mariusz
dc.contributor.authorHolen, Tor-Martin
dc.date.accessioned2019-09-19T14:04:32Z
dc.date.available2019-09-19T14:04:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2617911
dc.description.abstractArbeidet omfatter "persuasive technology" og dette er brukt for å lage en sosial media applikasjon for må oppnåelse. Arbeidet prøver å utforske om personlighetstrekk fra BFI-44 modelen påvirker handlingene brukerne utfører i applikasjonen. Uanset, arbeidet manglet en stor aktiv brukergruppe. Resultatet dekker også resultat av reklamering av applikasjonen gjennom Google Ads og Facebook Ads. Totalt fikk applikasjonen 102 registrerte brukere, men bare 18 kan kalles aktive brukere. Prototypen er lagd med Flutter, Dart, og Firebase. Sosiale media appen, SetGoals, er publisert med åpen kildekode, og hvem som helst kan forsette arbeidet for ikke-kommersielle formål.
dc.description.abstractThe work covers persuasive technology and how this can be used to create a social media application for goal accomplishment. The work attempts to discover if personality traits assessed through the BFI-44 affects how the users behave in the application in the form of content they produce. However, the work lacked a large active user group. The results do also covers advertising results obtained from campaigns with Google Ads and Facebook Ads. In total the application received 102 registered account, but only 18 can be considered active users. The prototype is created with Flutter, Dart and Firebase. Social Media Application, SetGoals, is open sourced, and anybody is free to fork it and use it for non-commercial gains.
dc.languageeng
dc.publisherNTNU
dc.titleCreating a Social Media App for Goal Accomplishment
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel