dc.contributor.advisor | Frantz, Christopher | |
dc.contributor.author | Røed, Ole-Gustav, Vold Aunebakk, Eivind og Budsted, Einar | |
dc.date.accessioned | 2019-09-19T14:04:09Z | |
dc.date.available | 2019-09-19T14:04:09Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2617902 | |
dc.description.abstract | Spillet som ble laget for denne oppgaven er innenfor sjangerne Action Role-Playing Game (ARPG) og Twin Stick Shooter ved bruk av spill motoren UnityGameEngine.Spillet inneholder tilfeldig utstyr som spilleren kan finne,ogfiender spilleren må drepe på sin vei gjennom spillet. Denne oppgaven vil ta for seg forklaringen av utviklingsprosessen og vise til endringer og valg som ble gjort underveis | |
dc.description.abstract | The game created for this thesis is focused around the Action Role-Playing Game(ARPG)/Twin Stick Shooter genre making use of the Unity Game Engine to create and deploy the game. The game contains randomized items and enemies where the player is tasked to kill their way through the level. This thesis will outline the process of development and the different choices and changes that were made along the way | |
dc.language | eng | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Rammeverk for å lage ARPG-lignende spill | |
dc.type | Bachelor thesis | |