Show simple item record

dc.contributor.advisorFrantz, Christopher
dc.contributor.authorRøed, Ole-Gustav, Vold Aunebakk, Eivind og Budsted, Einar
dc.date.accessioned2019-09-19T14:04:09Z
dc.date.available2019-09-19T14:04:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2617902
dc.description.abstractSpillet som ble laget for denne oppgaven er innenfor sjangerne Action Role-Playing Game (ARPG) og Twin Stick Shooter ved bruk av spill motoren UnityGameEngine.Spillet inneholder tilfeldig utstyr som spilleren kan finne,ogfiender spilleren må drepe på sin vei gjennom spillet. Denne oppgaven vil ta for seg forklaringen av utviklingsprosessen og vise til endringer og valg som ble gjort underveis
dc.description.abstractThe game created for this thesis is focused around the Action Role-Playing Game(ARPG)/Twin Stick Shooter genre making use of the Unity Game Engine to create and deploy the game. The game contains randomized items and enemies where the player is tasked to kill their way through the level. This thesis will outline the process of development and the different choices and changes that were made along the way
dc.languageeng
dc.publisherNTNU
dc.titleRammeverk for å lage ARPG-lignende spill
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record