Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSkundberg, Olav
dc.contributor.authorGibadullin, Danil
dc.date.accessioned2019-09-11T10:55:51Z
dc.date.available2019-09-11T10:55:51Z
dc.date.created2018-05-27
dc.date.issued2018
dc.identifierntnudaim:18250
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2615804
dc.description.abstractDette studiet legger mye vekt på hvor viktig det er at studentene er godt informert på hvordan en slik prosess skal foregå. Resultatene viser hvor viktig god veiledning er for at studentene skal lykkes med kollaborativ notattaking. Studentene trenger informasjon om metode og verktøy som bør brukes for å lykkes med kollaborativ notattaking. Startfasen er kritisk i slik aktivitet, den tilrettelegger resten av samarbeidet for gruppen i hele semesteret. Studiet viser også hvor viktig det er for studentene at noteringsmetoden gir dem frihet til å selv velge hvordan de ønsker å ta notater som passer deres personlige læringsprosess.nb_NO
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.subjectIKT-basert samhandlingen
dc.titleKollaborativ notering som suksessfaktornb_NO
dc.title.alternativeCollaborative note-taking as a success factoren
dc.typeMaster thesisen
dc.source.pagenumber86
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for informasjonsteknologi og elektroteknikk,Institutt for datateknologi og informatikknb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel