dc.contributor.advisor | Skundberg, Olav | |
dc.contributor.author | Gibadullin, Danil | |
dc.date.accessioned | 2019-09-11T10:55:51Z | |
dc.date.available | 2019-09-11T10:55:51Z | |
dc.date.created | 2018-05-27 | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier | ntnudaim:18250 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2615804 | |
dc.description.abstract | Dette studiet legger mye vekt på hvor viktig det er at studentene er godt informert på hvordan en slik prosess skal foregå. Resultatene viser hvor viktig god veiledning er for at studentene skal lykkes med kollaborativ notattaking. Studentene trenger informasjon om metode og verktøy som bør brukes for å lykkes med kollaborativ notattaking. Startfasen er kritisk i slik aktivitet, den tilrettelegger resten av samarbeidet for gruppen i hele semesteret. Studiet viser også hvor viktig det er for studentene at noteringsmetoden gir dem frihet til å selv velge hvordan de ønsker å ta notater som passer deres personlige læringsprosess. | nb_NO |
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.subject | IKT-basert samhandling | en |
dc.title | Kollaborativ notering som suksessfaktor | nb_NO |
dc.title.alternative | Collaborative note-taking as a success factor | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.source.pagenumber | 86 | |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for informasjonsteknologi og elektroteknikk,Institutt for datateknologi og informatikk | nb_NO |