dc.contributor.advisor | Asbjørnslett, Bjørn Egil | |
dc.contributor.author | Drønen, Simon | |
dc.date.accessioned | 2019-09-11T08:49:42Z | |
dc.date.created | 2018-09-07 | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier | ntnudaim:19278 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2614971 | |
dc.description.abstract | For å redusere utslepp og stoppe økninga av den globale temperaturen, handling er nødvendig.
Ein teknologi som kan erstatte forbrenningsmotoren som er brukt i dag, er batteriteknologi.
Tal frå Sintef, seier at det er ein forventa reduksjon av 80000 tonn CO2 kan bli ein
realitet om alle små fiskefartøy var heilelektrisk. I denne oppgåva har AIS blitt skrevet, og
AIS-data har blitt dekoda inn i ein stor database. Denne dataen har blitt brukt til å følge små fiskefartøy og lage ein metode for å bestemmme energikravet til fartøyet.
Forskjellege fiskemetoder for små kystnære fiskerfartøy har blitt diskutert og den mest aktuelle metodene for batteribruk har blitt valt til vidare analyse. Her er line og garn valt, og
not og tråler valgt bort på grunn av høgare kraftforbruk. Korleis fartøya opererer er diskutert og vist.
For å bestemme kraftkravet, er fleire empiriske motstandsmetoder gjennomgått for å få dei
beste resultata for fartøya. Metodane er alle basert på større og/eller andre fartøystypar, som gav høgare resultat enn for informasjonene gitt av Sintef. Sidan det er andre påverknadar på fartøyet, harmetoden inkludert motstand for vær. | nb_NO |
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.subject | Marin teknikk (2-årig), Marine ressurser og havbruk | en |
dc.title | Mogelegheit for batteridrift på kystgåande fiskefartøy basert på AIS-data | nb_NO |
dc.title.alternative | Feasibility of an all-electric Fishing Vessel based on AIS data | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.source.pagenumber | 51 | |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for ingeniørvitenskap,Institutt for marin teknikk | nb_NO |
dc.date.embargoenddate | 10000-01-01 | |