Mogelegheit for batteridrift på kystgåande fiskefartøy basert på AIS-data
Master thesis
Date
2018Metadata
Show full item recordCollections
- Institutt for marin teknikk [3611]
Abstract
For å redusere utslepp og stoppe økninga av den globale temperaturen, handling er nødvendig.Ein teknologi som kan erstatte forbrenningsmotoren som er brukt i dag, er batteriteknologi.Tal frå Sintef, seier at det er ein forventa reduksjon av 80000 tonn CO2 kan bli einrealitet om alle små fiskefartøy var heilelektrisk. I denne oppgåva har AIS blitt skrevet, ogAIS-data har blitt dekoda inn i ein stor database. Denne dataen har blitt brukt til å følge små fiskefartøy og lage ein metode for å bestemmme energikravet til fartøyet.
Forskjellege fiskemetoder for små kystnære fiskerfartøy har blitt diskutert og den mest aktuelle metodene for batteribruk har blitt valt til vidare analyse. Her er line og garn valt, ognot og tråler valgt bort på grunn av høgare kraftforbruk. Korleis fartøya opererer er diskutert og vist.
For å bestemme kraftkravet, er fleire empiriske motstandsmetoder gjennomgått for å få deibeste resultata for fartøya. Metodane er alle basert på større og/eller andre fartøystypar, som gav høgare resultat enn for informasjonene gitt av Sintef. Sidan det er andre påverknadar på fartøyet, harmetoden inkludert motstand for vær.