En kvantitativ studie av målstruktur i klasserommet, støtterelasjoner og coping hos elever i den videregående skolen i Sør-Trøndelag
dc.contributor.advisor | Frostad, Per | |
dc.contributor.author | Lauvås, Andreas Strømsvik | |
dc.date.accessioned | 2019-09-10T10:18:26Z | |
dc.date.available | 2019-09-10T10:18:26Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2614467 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.title | En kvantitativ studie av målstruktur i klasserommet, støtterelasjoner og coping hos elever i den videregående skolen i Sør-Trøndelag | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | nb_NO |