Toggle navigation
norsk
English
English
norsk
English
Login
Toggle navigation
View Item
Home
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for pedagogikk og livslang læring
View Item
Home
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for pedagogikk og livslang læring
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
En kvantitativ studie av målstruktur i klasserommet, støtterelasjoner og coping hos elever i den videregående skolen i Sør-Trøndelag
Lauvås, Andreas Strømsvik
Master thesis
View/
Open
Andreas Strømsvik Lauvås.pdf (7.757Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2614467
Date
2019
Metadata
Show full item record
Collections
Institutt for pedagogikk og livslang læring
[2498]
Publisher
NTNU
Search Archive
This Collection
Browse
Archive
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Document Types
Journals
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Document Types
Journals
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics