Show simple item record

dc.contributor.advisorKirkvold, Lillian
dc.contributor.advisorNygård, Mette
dc.contributor.authorSolem, Marit
dc.date.accessioned2019-05-25T14:00:40Z
dc.date.available2019-05-25T14:00:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2598816
dc.description.abstractOppgaven omhandler hvordan man som lærer kan arbeide for å forhindre den uønskede atferden hos elever, og hvordan man kan skape et bedre læringsmiljø hos elever som viser uønsket atferd, men også for resten av klassen. Uønsket atferd er noe som skjer på mange skoler og i mange klasserom. Som lærer opplever man og havner i situasjoner der man er nødt til å handle mot den uønskede atferden. Her blir det sett på hvordan man som lærer kan arbeide for å forhindre at den uønskede atferden oppstår hos elevene.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleUønsket atferd hos elever, hvordan kan dette forhindres?
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record