Hvordan forstår og opplever assistenter sin rolle og arbeidssituasjon i grunnskolen? Hvordan kan de motiveres videre i sitt arbeid med elever som trenger ekstra oppfølging?
dc.contributor.advisor | Doseth, Mariann | |
dc.contributor.author | Berge Kristensen, Marie | |
dc.date.accessioned | 2018-11-05T15:21:40Z | |
dc.date.available | 2018-11-05T15:21:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2571150 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | Spesialpedagogikk | nb_NO |
dc.title | Hvordan forstår og opplever assistenter sin rolle og arbeidssituasjon i grunnskolen? Hvordan kan de motiveres videre i sitt arbeid med elever som trenger ekstra oppfølging? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | nb_NO |