Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorÖztürk, Pinarnb_NO
dc.contributor.authorAfiouni, Einar Nournb_NO
dc.contributor.authorOvrelid, Leif Juliannb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T13:40:36Z
dc.date.available2014-12-19T13:40:36Z
dc.date.created2013-10-22nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier658753nb_NO
dc.identifierntnudaim:9514nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/253482
dc.description.abstractThis project aims to examine the possibilities of using game theoretic concepts and multi-agent systems in modern video games with real time demands. We have implemented a multi-issue negotiation system for the strategic video game Civilization IV, evaluating different negotiation techniques with a focus on the use of opponent modeling to improve negotiation results.nb_NO
dc.languageengnb_NO
dc.publisherInstitutt for datateknikk og informasjonsvitenskapnb_NO
dc.titleNegotiation for Strategic Video Gamesnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber140nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for informasjonsteknologi, matematikk og elektroteknikk, Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskapnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel