Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorRydland, Terjenb_NO
dc.contributor.authorBen Karroum, Aminnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T13:39:46Z
dc.date.available2014-12-19T13:39:46Z
dc.date.created2013-08-29nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier644163nb_NO
dc.identifierntnudaim:9839nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/253199
dc.description.abstractI en verden der alt går fremover med tiden, henger fremdeles E-læringsverktøyene etter. Denne oppgaven undersøker om det er behov for et E-læringsverktøy der alle brukerne har lik rolle. Med dette verktøyet skal det være mulig å bidra med læring og benytte seg av læringsmaterialet. Dette undersøkes ved hjelp av brukbarhetstester, intervjuer og tilbakemelding fra fokusgruppe.Resultatet av dette studiet er et system med større funksjonalitet. Gjennom brukbarhetstesting ble det oppnådd bedre designvalg som resulterte i en bedre brukeropplevelse. Verktøyet som ble utviklet kan ikke erstatte systemene som brukes på de forskjellige læringsinstitusjoner, fordi det nærmest er et krav å ha administrative funksjoner i E-læringsvektøy på de fleste læringsinstitusjoner, for blandt annet håndtering av innleveringer, karaktersetting og forskjellig adgangsnivå. Verktøyet i dette prosjektet er bygget på tanken om at alle er like og vil ha like mye makt dermed kan det og skal det ikke brukes til det administrative oppgaver, men heller til å generere kreative bidrag til læring.nb_NO
dc.languagenobnb_NO
dc.publisherInstitutt for datateknikk og informasjonsvitenskapnb_NO
dc.titleCase study av HTML5 som verktøy for læringnb_NO
dc.title.alternativeCase study of HTML5 as a tool in learningnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber92nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for informasjonsteknologi, matematikk og elektroteknikk, Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskapnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel