Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorMonteiro, Ericnb_NO
dc.contributor.authorKyrkjebø, Frodenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T13:39:28Z
dc.date.available2014-12-19T13:39:28Z
dc.date.created2013-03-01nb_NO
dc.date.issued2012nb_NO
dc.identifier608837nb_NO
dc.identifierntnudaim:6855nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/253108
dc.description.abstractIKT er og blir ein stadig større del av samfunnet vi lever i, både privat og i jobb samanheng. Skulen har som si viktigaste oppgåve å utdanne og førebu ungdom på det som ventar dei i vidare skulegang og arbeidsliv. Difor blir det stilt stadig større krav frå politikarar, byråkratar og skuleigarar og samfunnet elles om at IKT og teknologi skal takast i bruk i alle delar av utdanninga. Det er forventa at teknologien skal effektivisere og modernisere skulen, føre til betre læring, forandre måten ein arbeidar på og bidra til betre og meir samhandling.For å leve opp til forventningane og oppnå til målsettingane, er ein avhengig integrering og gode implementeringsprosessar. Denne oppgåva diskuterar moglegheiter for og utfordringar ved implementering av IKT i skulen. Oppgåva er basert på eit case studium av framsIKT-prosjektet i Sør-Trøndelag fylkeskommune. Dei empiriske data er samla gjennom observasjonar, intervju og undersøking. I tillegg er prosjektets organisering og historikk beskrive. Oppgåva synleggjer erfaringar og teori om implementering av teknologi og IKT-støtta samarbeid. Det blir diskutert i kva grad desse kan tilpassast og anvendast i tilsvarande implementeringsprosessar i skulen. Oppgåva peika på ulike aspekt ved implementering av IKT og samhandlingsteknologi. Basert på teori og erfaringar, beskriv rapporten eit sett med aksjonar for det vidare arbeidet i prosjektet. Målet er at teknologien som er studert skal implementerast som eit arbeids og samhandlingsverktøy for alle elevar og lærarar i Sør-Trøndelag fylkeskommune.nb_NO
dc.languagenornb_NO
dc.publisherInstitutt for datateknikk og informasjonsvitenskapnb_NO
dc.subjectntnudaim:6855no_NO
dc.subjectMIT informatikkno_NO
dc.subjectSystemarbeid og menneske-maskin-interaksjonno_NO
dc.titleMoglegheiter for og utfordringar ved implementering av IKT i skulen: Korleis planlegge for vellykka implementering av teknologi i skulen?nb_NO
dc.title.alternativePossibilities and Challenges during Implementation of ICT in Schools: How to plan for Successful Implementation of Technology in School?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber150nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for informasjonsteknologi, matematikk og elektroteknikk, Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskapnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel