dc.contributor.advisor | Monteiro, Eric | nb_NO |
dc.contributor.author | Kyrkjebø, Frode | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:39:28Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:39:28Z | |
dc.date.created | 2013-03-01 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 608837 | nb_NO |
dc.identifier | ntnudaim:6855 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/253108 | |
dc.description.abstract | IKT er og blir ein stadig større del av samfunnet vi lever i, både privat og i jobb samanheng. Skulen har som si viktigaste oppgåve å utdanne og førebu ungdom på det som ventar dei i vidare skulegang og arbeidsliv. Difor blir det stilt stadig større krav frå politikarar, byråkratar og skuleigarar og samfunnet elles om at IKT og teknologi skal takast i bruk i alle delar av utdanninga. Det er forventa at teknologien skal effektivisere og modernisere skulen, føre til betre læring, forandre måten ein arbeidar på og bidra til betre og meir samhandling.For å leve opp til forventningane og oppnå til målsettingane, er ein avhengig integrering og gode implementeringsprosessar. Denne oppgåva diskuterar moglegheiter for og utfordringar ved implementering av IKT i skulen. Oppgåva er basert på eit case studium av framsIKT-prosjektet i Sør-Trøndelag fylkeskommune. Dei empiriske data er samla gjennom observasjonar, intervju og undersøking. I tillegg er prosjektets organisering og historikk beskrive. Oppgåva synleggjer erfaringar og teori om implementering av teknologi og IKT-støtta samarbeid. Det blir diskutert i kva grad desse kan tilpassast og anvendast i tilsvarande implementeringsprosessar i skulen. Oppgåva peika på ulike aspekt ved implementering av IKT og samhandlingsteknologi. Basert på teori og erfaringar, beskriv rapporten eit sett med aksjonar for det vidare arbeidet i prosjektet. Målet er at teknologien som er studert skal implementerast som eit arbeids og samhandlingsverktøy for alle elevar og lærarar i Sør-Trøndelag fylkeskommune. | nb_NO |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskap | nb_NO |
dc.subject | ntnudaim:6855 | no_NO |
dc.subject | MIT informatikk | no_NO |
dc.subject | Systemarbeid og menneske-maskin-interaksjon | no_NO |
dc.title | Moglegheiter for og utfordringar ved implementering av IKT i skulen: Korleis planlegge for vellykka implementering av teknologi i skulen? | nb_NO |
dc.title.alternative | Possibilities and Challenges during Implementation of ICT in Schools: How to plan for Successful Implementation of Technology in School? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 150 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for informasjonsteknologi, matematikk og elektroteknikk, Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskap | nb_NO |