Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHusby, Olaf
dc.contributor.authorAspnes, Aina Storvik
dc.date.accessioned2018-02-07T08:20:26Z
dc.date.available2018-02-07T08:20:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2483126
dc.description.abstractOppgaven omhandler uttaleundervisning i norsk som andrespråk for voksne innlærere. Det er en kvalitativ studie, fra et lærerperspektiv, som ser på hva som skjer i tolkningsprosessen fra gitte retningslinjer i læreplanen til undervisningspraksis. Hva oppfatter læreren uttaleundervisning som og hvordan tilrettelegger læreren uttaleundervisning i praksis? Hvorfor velger læreren å gjøre det på den måten?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNUnb_NO
dc.subjectnorsk som andrespråknb_NO
dc.subjectuttalenb_NO
dc.subjectlæreplannb_NO
dc.titleUttaleundervisning i norsk som andrespråk for voksne innlærere - Fra et lærerperspektiv: et tolkningsspørsmål fra gitte retningslinjer i læreplanen til undervisningspraksisnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Litteraturvitenskapelige fag: 040nb_NO
dc.description.localcodeDenne masteroppgaven vil etter forfatterens ønske ikke bli tilgjengelig.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel