• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Det humanistiske fakultet (HF)
  • Institutt for språk og litteratur
  • View Item
  •   Home
  • Det humanistiske fakultet (HF)
  • Institutt for språk og litteratur
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uttaleundervisning i norsk som andrespråk for voksne innlærere - Fra et lærerperspektiv: et tolkningsspørsmål fra gitte retningslinjer i læreplanen til undervisningspraksis

Aspnes, Aina Storvik
Master thesis
View/Open
masterainastorvikaspnes.pdf (Locked)
masteroppgave_omslag37.pdf (Locked)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2483126
Date
2017
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for språk og litteratur [1345]
Abstract
Oppgaven omhandler uttaleundervisning i norsk som andrespråk for voksne innlærere. Det er en kvalitativ studie, fra et lærerperspektiv, som ser på hva som skjer i tolkningsprosessen fra gitte retningslinjer i læreplanen til undervisningspraksis. Hva oppfatter læreren uttaleundervisning som og hvordan tilrettelegger læreren uttaleundervisning i praksis? Hvorfor velger læreren å gjøre det på den måten?
Publisher
NTNU

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit