Variabelbegrepet i algebra: innblikk i elevers besvarelser av diagnostiske oppgaver
dc.contributor.author | Skogesal, Silje Svanholm | |
dc.date.accessioned | 2017-11-13T10:29:22Z | |
dc.date.available | 2017-11-13T10:29:22Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2465750 | |
dc.description.abstract | Formålet med undersøkelsen har vært å finne ut hvordan man kan skaffe oversikt over elevers vanskeligheter og misoppfatninger innenfor algebra ved bruk av diagnostiske oppgaver. Ut fra dette kom jeg fram til denne problemstillingen: Hvilken innsikt om elevers vanskeligheter i variabelbegrepet kan man få ut fra besvarelser av diagnostiske oppgaver? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.title | Variabelbegrepet i algebra: innblikk i elevers besvarelser av diagnostiske oppgaver | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.description.localcode | Dette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for lærerutdanning [3813]