Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkogesal, Silje Svanholm
dc.date.accessioned2017-11-13T10:29:22Z
dc.date.available2017-11-13T10:29:22Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2465750
dc.description.abstractFormålet med undersøkelsen har vært å finne ut hvordan man kan skaffe oversikt over elevers vanskeligheter og misoppfatninger innenfor algebra ved bruk av diagnostiske oppgaver. Ut fra dette kom jeg fram til denne problemstillingen: Hvilken innsikt om elevers vanskeligheter i variabelbegrepet kan man få ut fra besvarelser av diagnostiske oppgaver?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNUnb_NO
dc.titleVariabelbegrepet i algebra: innblikk i elevers besvarelser av diagnostiske oppgavernb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.description.localcodeDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatternb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel