Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJupskås, Halvor
dc.date.accessioned2017-11-13T09:06:08Z
dc.date.available2017-11-13T09:06:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2465695
dc.description.abstract Hvordan kan Normprosjektets forventningsnormer nyttes for å bidra til læringsfremmende vurderinger av andrespråkstekster? Underspørsmål:  Hvilke utfordringer kan bruken av slike eksplisitte normer by på i vurdering av andrespråkstekster, og hvordan bør disse utfordringene imøtekommes? De to forskningsspørsmålene vil være gjennomgående i avhandlingen, og danne utgangspunktet for avhandlingens drøfting.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNUnb_NO
dc.titleVurdering av andrespråkstekster: normprosjektets forventningsnormer som verktøy for læringsfremmende vurderingernb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.description.localcodeDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatternb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel