Vurdering av andrespråkstekster: normprosjektets forventningsnormer som verktøy for læringsfremmende vurderinger
dc.contributor.author | Jupskås, Halvor | |
dc.date.accessioned | 2017-11-13T09:06:08Z | |
dc.date.available | 2017-11-13T09:06:08Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2465695 | |
dc.description.abstract | Hvordan kan Normprosjektets forventningsnormer nyttes for å bidra til læringsfremmende vurderinger av andrespråkstekster? Underspørsmål: Hvilke utfordringer kan bruken av slike eksplisitte normer by på i vurdering av andrespråkstekster, og hvordan bør disse utfordringene imøtekommes? De to forskningsspørsmålene vil være gjennomgående i avhandlingen, og danne utgangspunktet for avhandlingens drøfting. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.title | Vurdering av andrespråkstekster: normprosjektets forventningsnormer som verktøy for læringsfremmende vurderinger | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.description.localcode | Dette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for lærerutdanning [3403]