Overgang fra barnehage til skole - Kvalitativ studie av opplevelsen til en mor med et barn med et spesialpedagogisk hjelpebehov - med vekt på viktige relasjoner til barnet i skole/barnehage og i skole-hjem samarbeidet
dc.contributor.advisor | Karlsdottir, Ragnheidur | |
dc.contributor.author | Klevberg Tynes, Bente | |
dc.date.accessioned | 2017-11-02T13:53:35Z | |
dc.date.available | 2017-11-02T13:53:35Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2463761 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | Relasjon | nb_NO |
dc.subject | Skole-hjem samarbeid | nb_NO |
dc.subject | Overgang barnehage til skole | nb_NO |
dc.title | Overgang fra barnehage til skole - Kvalitativ studie av opplevelsen til en mor med et barn med et spesialpedagogisk hjelpebehov - med vekt på viktige relasjoner til barnet i skole/barnehage og i skole-hjem samarbeidet | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |