Overgang fra barnehage til skole - Kvalitativ studie av opplevelsen til en mor med et barn med et spesialpedagogisk hjelpebehov - med vekt på viktige relasjoner til barnet i skole/barnehage og i skole-hjem samarbeidet
Master thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2463761Utgivelsesdato
2017Metadata
Vis full innførselSamlinger
Utgiver
NTNUBeslektede innførsler
Viser innførsler beslektet ved tittel, forfatter og emneord.
-
Opplevelse av stress i balansegangen mellom skole og fotball - En kvalitativ undersøkelse av talentfulle fotballspilleres balansegang mellom skole og fotballsatsning, og deres opplevelse av stress
Solhaug, Marius (Master thesis, 2018)Hensikten med denne oppgaven er å få et innblikk i hvilke oppfattede stressopplevelser unge talentfulle fotballspillere møter ved deres balansegang mellom skole og fotballsatsning. Mer konkret vil faktorer som personlig ... -
Samarbeid mellom PP-tjeneste og skole - En kvalitativ studie om tanker, refleksjoner, opplevelser og erfaringer, tre PP-rådgivere har om samarbeid med skole
Sira, Helen Eggen (Master thesis, 2019)Formålet med denne studien har vært å undersøke hvordan samarbeidet mellom tre PPrådgivere og skolen er. Hvordan oppleves samarbeidet for tre PP-rådgivere fra en PP-tjeneste og samarbeide med skole, og hva slags tanker og ... -
Hvilke tanker og refleksjoner gjør jenter om sitt utradisjonelle yrkesvalg i den videregående skole? - En kvalitativ studie av jenters yrkesfaglige valg i videregående skole
Bårdstu, Berit (Master thesis, 2015)Likestilling skal være en naturlig del av et demokratisk samfunn, men fortsatt er det store kjønnsforskjeller ved yrkesvalg, og rett og slett det å bli hørt og respektert som menneske og borger. Styringsdokumentene viser ...