Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKolloen, Øivind
dc.contributor.advisorBarland, Jens
dc.contributor.authorLange, Malene Hjertvik
dc.contributor.authorTollaksvik, Mia
dc.date.accessioned2017-09-22T12:45:13Z
dc.date.available2017-09-22T12:45:13Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2456311
dc.description.abstractProblemstillingen for dette bachelorprosjektet er:nb_NO
dc.description.abstractHvordan kan vi produsere en nettside med medieinnhold som formidler Eiras historie og verdier, og samtidig overbeviser målgruppen om å velge Eira foran andre flaskevann?nb_NO
dc.description.abstractOppgaven tar for seg den nåværende situasjonen til Eirawater og deres eksisterende nettside som vi sammenligner med konkurrentenes nettsider. Ved å gjennomføre analyser og utvikle en innholdsstrategi fikk vi et godt grunnlag for å utforme nytt visuelt medieinnhold. Gjennom en designprossess som inkluderer wireframes og prototyping, har vi kommet fram til en bedre og mer brukervennlig utforming av nettsiden, som har et oppdatert og moderne design. For å kunne nå målgruppen og tiltrekke seg nye kunder må bedriften følge med på det som skjer innen digital markedsføring og sørge for at nettsiden alltid er relevant og oppdatert.nb_NO
dc.description.abstractThe research question for this thesis is:nb_NO
dc.description.abstractHow can we produce a website with media content that conveys Eiras story and values, and simultaneously convinces the target audience to choose Eira over other bottled watersnb_NO
dc.description.abstractThe thesis covers the present situation of Eirawater and their current website which we compare with their competitors websites. By conducting analyzes and developing a content strategy, we got a good foundation for designing new visual media content. Through a design process that included wireframes and prototyping, we have developed a better and more user-friendly website that has an updated and modern design. In order to reach the target audience and attract new customers, the company must keep track of what is happening in digital marketing and ensure that the website is always relevant and up to date.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectInnholdsmarkedsføringnb_NO
dc.subjectMedieinnholdnb_NO
dc.subjectWebsidenb_NO
dc.subjectWebdesignnb_NO
dc.subjectContent marketingnb_NO
dc.subjectMedia contentnb_NO
dc.subjectWebsitenb_NO
dc.subjectWebdesignnb_NO
dc.titleNettside med medieinnhold for Eiranb_NO
dc.title.alternativeWebsite with media content for Eiranb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Arkitektur og design: 140nb_NO
dc.source.pagenumber127nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel