dc.contributor.advisor | Brumo, John | nb_NO |
dc.contributor.author | Singstad, Andrea | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:08:12Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:08:12Z | |
dc.date.created | 2013-08-06 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 639189 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/243928 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for nordistikk og litteraturvitenskap | nb_NO |
dc.title | An-Magritt i spennet mellom gjenkjennelse og utfordring: En litteraturdidaktisk vurdering av hvordan Johan Falkbergets An-Magritt kan brukes i den videregående skolen i dag | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 71 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for nordistikk og litteraturvitenskap | nb_NO |