Blar i Institutt for internasjonal forretningsdrift på emneord "Markedsføring"
Viser treff 1-3 av 3
-
Boble : en selskapsleverandør
(Bachelor thesis, 2015)I denne oppgaven valgte vi å undersøke markedet Giske kommune, og behovet for en selskapsleverandør for barn. Vi bestemte oss tidlig for å utforme en spørreundersøkelse som skulle hjelpe oss med å belyse vår valgte ... -
Elektronisk word-of-mouth markedsføring og dens påvirkning på restaurantavgjørelser
(Bachelor thesis, 2017)Tiden vi lever i nå blir ofte omtalt som informasjonsalderen. Det eksisterer overveldende mengder med informasjon, noe som gjør elektronisk word-of-mouth til en nødvendig tidsbesparer (Silverman 2001). Når det gjelder ... -
Sponsing på blogg
(Bachelor thesis, 2017)Oppgavens tema kom vi frem til på grunn av vår interesse for utviklingen av bloggens bruksområde. Vi ville med dette se på hvordan sponsing kan ha innvirkning på bloggleserens opplevelse. Det er spennende å se hvordan ...