Vi løfter på en måte, ....finner ut akkurat hvor skoen trykker og så setter vi inn støtet : en kvalitativ intervjustudie av tre læreres erfaringer med veiledet skriving i begynneropplæringen, - i et forebyggingsperspektiv
dc.contributor.advisor | Moen, Torill | |
dc.contributor.author | Lindø, Jartrud | |
dc.date.accessioned | 2016-11-16T14:14:53Z | |
dc.date.available | 2016-11-16T14:14:53Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2421384 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | veiledet skriving | nb_NO |
dc.subject | begynneropplæring | nb_NO |
dc.subject | forebygging | nb_NO |
dc.title | Vi løfter på en måte, ....finner ut akkurat hvor skoen trykker og så setter vi inn støtet : en kvalitativ intervjustudie av tre læreres erfaringer med veiledet skriving i begynneropplæringen, - i et forebyggingsperspektiv | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200 | nb_NO |