Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSvanø, Leif Erik Tronstadnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T12:22:40Z
dc.date.available2014-12-19T12:22:40Z
dc.date.created2012-02-20nb_NO
dc.date.issued2011nb_NO
dc.identifier504242nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/241141
dc.description.abstractRapporten gjør rede for masteroppgaven “Produktidentitet for elektriske ovner i en produktportefølje”, utført våren 2011 ved Institutt for Produktdesign i samarbeid med Glen Dimplex Nordic.Oppgaven går ut på å definere produktidentitet for de tre merkevarene Nobø, Dimplex og ewt som alle produseres av Glen Dimplex Nordic. Parallet med arbeidet som gjøres i denne masteroppgaven jobber også Glen Dimplex Nordic med å utvikle en designmanual. Å differensiere de tre merkevarene både i forhold til hverandre og salgskanal vil være et viktige element i arbeidet. Arbeidet deles inn i tre deler hvor det først sees på dagens interne og eksterne faktorer som virker inn på merkevarene. Deretter organiseres denne dataen for å finne sammenhenger og drivere for det videre arbeidet. I denne delen blir det også gjort en del strategiske valg. Dette etterfølges av det utvikles formspråk for de ulike merkevarene.Resultatet av arbeidet oppsummeres i en designmanual som skal tjene som retningslinjer i utvikling av produkter innenfor de tre merkevarene.nb_NO
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for ingeniørvitenskap og teknologi, Institutt for produktdesignnb_NO
dc.titleProduktidentitet for elektriske ovner i en produktporteføljenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for ingeniørvitenskap og teknologi, Institutt for produktdesignnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel